انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی

انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و آدرس bidari313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ما نمی گوییم که بیداری اسلامی توسط مردم ایران صورت گرفته اما معتقدیم این خیزش از انقلاب اسلامی الهام گرفته است.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی تصریح کرد: لذا دشمن از این پس بر حرکت های تفرقه انگیز خود در بین ملت های مسلمان خواهد افزود و ما نباید نسبت به این موضوع غفلت کنیم.
 

وی با بیان اینکه مسلمانان باید به وحدت به عنوان مسئله و موضوعی استراتژیک نگاه کنند نه تاکتیکی، افزود: نباید به موضوع وحدت به عنوان یک شعار و یا منحصر به مقطعی خاص نگاه کرد بلکه باید به وحدت عمقی نگاه شود.
 

معاون امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه هیچ مانعی نتوانست امام خمینی را از اهداف متعالی خود باز دارد و یا او را خسته کند، اظهار داشت: نگاه غرب در زمان طاغوت به ملت ایران نگاه ارباب و رعیتی بود.
 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در سه دهه اخیر در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته و امروز به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا محسوب می‌شود، ادامه داد: همان کشوری که برای مسئولانش، کشورهایی همانند انگلیس تصمیم‌گیری می‌کردند امروز می‌بینم که به برکت انقلاب در مقطعی از تاریخ قرار گرفته که در حال رقم زدن فصلی تازه و نو است.
 

مروی، اعتقاد و اعتماد به نصرت الهی و صبر، مقاومت و استقامت در برابر امر الهی و اطاعات از فرامین خالق یکتا را از ویژگی بارز امام و مقام معظم رهبری و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران برشمرد.
 


نظرات شما عزیزان:

ghoghnos
ساعت10:36---14 اسفند 1390
شما میتونید وبلاگتونو به یک سایت 100% رایگان تبدیل کنید.

اما چه طوری؟


به ما سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:بیداری اسلامی, الهام گرفته از انقلاب مردم ایران است , ] [ 9:54 ] [ ح.ر.ح ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ با موضوع انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی نوشته شده و هدف اصلی اشنایی بیشتر با موضوع بیداری اسلامی و نقش جمهوری اسلامی ایران در این باره میباشد امید است که توانسته باشیم قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم با تشکر
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 1285
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1